2010. október 3., vasárnap

hiány és egy kis elcsúszás

Sziasztok!
Nagyon köszi mindenkinek aki eddig itt járt, de azt vettem észre, hogy csak 1 rendszeres komizóm van(köszi Allice és akik írtak). Nekem nagyon fáj, hogy én írok nektek, ti meg nem írtok. Tudjátok nekem nem kell egész regényt írnotok, elég csak két sor, hogy például tetszett, esetleg nem, vagy ilyesmi. Az is sokat jelentene számomra...
A következő fejezet nem tudom, hogy mikor fog jönni, mert úgy szó szerint saját magamat szívattam meg. Elcsúsztam a történetbeli időben, így egy későbbi fejezetet írtam meg véletlenül, de ez már csak akkor tűnt fel, mikor elkészültem a fejezettel. Tehát kb. tegnap kezdtem el írni a "normális" 11. fejezetet. Nagyon ügyes vagyok mondhatom, képzelhetitek milyen boldog voltam.:S Talán jövő hétvégén, esetleg ma....fogalmam sincs.
Megértéseteket köszönöm, és légyszi írjatok komikat a történetemhez.
Puszszii
Bonnie

Nincsenek megjegyzések: