2010. október 26., kedd

Hírdetés

Hello!
Rozicica hirdet egy pályázatot. Itt van a hirdetés:

Hali!!

Úgy gondoltam indítok egy új pályázatot. Tudom, hogy az előző lejártáig még van egy csomó idő, de ez most más. Ez az ötlet csak és kizárólag az én agyamból pattant ki. Amúgy én döntenék, arról ki nyer, de persze rakok ki szavazást, és aki ott első lesz az lesz a közönség kedvence. Tudom, hogy mindenkinek alig van ideje, de azért léci jelentkezzetek.
Csak egy novellát kell beküldeni bizonyos feltételek mellett:
Jelentkezési határidő: November 10.
Beküldési határidő: November 30.
Terjedelem: Min. 2-3, Max. 10-15 oldal, 12-es betűmérettel.
Nyeremény: Sajnos csak egy oklevéllel szolgálhatok, de azt kirakhatja a blogjára – ha van.
Fontos: Ahogy a pályázat címe is mondja: Minden képen szomorú vége kell, hogy legyen. Természetesen nem muszáj mindenkit kinyírni, lehet, mondjuk csak egy szakítás.
Lehet: fic, és saját szereplős történet is.
Ide küldjétek: rozicica13@gmail.com
Remélem lesz néhány jelentkező!!!!

Pux: Rozy

Ui: És ha valaki olvassa ezt a bejegyzést lécives hirdesse a blogján a pályázatot. 

Ezen a címen találjátok meg: www.novella-rozy.blogspot.com

1 megjegyzés:

Simon Judit írta...

Tudod mit Virág, én a saját blogomon hírdetem majd a pályázatod, kirakom,hátha akad valaki, aki jelentkezik rá!