2011. január 13., csütörtök

16. Végzős buli a harc után

Sziasztok!
Bocsi, hogy kicsit elkéstem ezzel a fejivel. Rég kész volt már, csak csinosítottam rajta. De a következő hamarabb meglesz. Jó olvasást, várom a komikat!:D:D


16. Végzős buli a harc után

Kimentünk a tisztásra, a harc helyszínére. Edward nem tartotta jónak Jasper ötletét miszerint Bellának is ott kell lennie a közdelem során. A seregünket én szedtem össze.
- Khm! – köszörültem meg hangosan a torkom mindenki figyelme érdekében. – Mindenki legyen készen. Ki ideges?
Senki nem tette fel a kezét.
- Tartsátok észben, amit Jazz tanított. Alice, mikor érnek ide? – fordultam húgom felé.
- Kb. holnap reggel 8 körül érnek ide.
- Bella! Jacob! Edward! Jasper! Gyertek ide! – szóltam, majd körém jöttek. – Mi legyen Bellával? – fordultam a fiúkhoz.
- Nekünk van egy. – néztek össze tesóim. – Jacob elviszi innen. – folytatta Edward. – A bűze az újszülöttek számára ismeretlen lesz. Ami azt illet elég visszataszító is…
- Had ne kezdjek bűzelemzésbe… - vágott közbe Jacob.
- Edward úgy érti, elnyomja Bella szagát a te… aromádat. – „fordított” Jazz az utolsó szót lágyan kiejtve.
- Akkor gyerünk csajszi! – kapta fel Bellát Jacob.
- Töröld le azt a vigyort a képedről! – mosolygott Bella.
- Oké. Farkas parfüm akcióban.
Elmentek.
- Megváltozott a terv! Edward maradsz! Keresek egy megbízható személyt, aki megvédi Bellát. Különben meg Victoria ismeri a szagod Edward, rögtön tudná, hogy te Bellával vagy és megtalálna piszok gyorsan.
- De éjszaka vele leszek! – erősködött öcsikém.
- Rendben, de ezt vidd magaddal! – nyomtam a kezébe egy zsák nagyon büdös növényt. – Odafelé szórd szét azon az úton, amelyiken mész, visszafelé pedig tégy rengeteg tévutat. Ennyi pont elég lesz. Még Jacob aromáján is túltesz.
- Le lehet szállni az aromámról. – nevette nyersen Jacob és elindultak.
- Nem lesz semmi gáz. – ütögettem meg Edward vállát. – Hé, mindenki! Lesátorozunk. Úgy feküdjetek le, hogy reggel 6-kor kelés.
Odavarázsoltam egy csomó varázssátrat, mindegyikben volt meleg, élelem, innivaló és minden, ami kell.
- A tiéd ott vár fent a hegyen! – intettem Edward-nak.
Ő is elindult. Követte az utasításaimat szórási téren. Sétálgattam a holdfényben. Megláttam Angyalt és Buffy-t amint épp a sátrukba mennek. Utánuk siettem.
- Angyal! Beszélhetnénk négy szem közt? – kérdeztem.
- Nem is tudom…
- Gyere már! – unszoltam. – Buffy-nak nem lesz semmi baja. Hisz nem eszik meg a… - szünetet tartottam a drámai hatás érdekében – vámpírok.
- Ha-ha-ha. Roppan ironikus voltál. – adta meg magát.
Arrébb sétáltunk.
- Mi van köztetek?
- Semmi.
- Én se most jöttem ám le a falvédőről. Tehát?
- Tetszik. Nagyon tetszik.
- Te szerelmes vagy. – mondtam egy kicsit a kelleténél hangosabban.
- Nagyobb levegővel talán hangosabban tudnál kiabálni. – gúnyolódott.
- Legyél vele türelmes. Ő mégis csak egy 28 éves nő. Te egy kb. 200 éves vámpír vagy. Azért érzed a különbséget ugye?
- Persze. De ő nem akar elfogadni. Látom, hogy érez valamit irántam, viszont ő szerintem bunkózással akarja kifejezni.
- Várj amíg Buffy kezdeményez. – hagytam ott.
Visszavonultam a sátramba. 8 óra volt, de már mindenki aludt, aki csak tudott. Személy szerint én bámultam ki a fejemből, lelkileg erősítettem magam. Gyorsan elrepült az a pár óra. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy hangos nyüzsgés jött be kintről. Kinéztem és megláttam az összes vámpírtársamat.
- Jó reggelt! – mondták majdnem egyszerre.
- Jó reggelt! A többiek? – érdeklődtem.
- Még alszanak. – mosolygott Carlisle.
- Akkor keltsük fel őket!
Bementem a Halliwell lányokhoz. Odahajoltam Phoebe fölé.
- Jó reggelt álomszuszék! – súgtam oda neki.
Ijedten felugrott és egy hatalmasat sikított miközben rám szegezett egy hatalmas botot.
- Én vagyok, hé! – tartottam fel a két kezem.
- Mi van már? – tápászkodott fel kómásan Piper.
- Szerinte Phoebe felkelt! – rakta a fejére Paige a párnát.
- Még egyszer ne merj megijeszteni! – tolta közelebb a botot.
- Te ezzel aludtál? – nevettem.
- Fel kell készülni a legrosszabbra. – mosolyodott el.
Mindenki kijött a tisztásra. Az éjjel hatalmas széllökések voltak. Adtam mindenkinek egy medált, amin van egy gomb, és ha azt megnyomják, nem fáznak.
- Te aztán ráérsz. – vizsgálgatta Damon.
- Ti nem tudtok valakit ajánlani, aki megbízható, gyorsan tud közlekedni és tudok neki gondolatolvasási képességet adni esetleg alapból tud? – adtam fel a nagy kérdést.
- Egy kocsi? – ajánlotta fel Rose.
- Annak nincs agya.
- Mondjuk Coop. – csuklott el a hangja Phoebe-nek.
- Na neee…
- Most nem rólad van szó, hanem Belláról! – lépett a hátam mögé Emmett. – Nem neked kell vele lenned. – súgta a fülembe.
- Igazad van. Phoebe idehívnád, kérlek? – adtam be a derekam.
- Coop! – kiáltotta el magát. – Szükségem van rád! Kérlek, segíts!
- Tudtam, hogy a szerelem… - jelente meg Coop, de gyorsan félbe is szakítottam.
- Nincs itt semmi féle szerelem! Arról van szó, hogy szükség lenne rád. Most vámpírtámadás lesz itt és neked Bellára kellene vigyáznod. Megteszed? – meséltem neki.
- Persze. De…
- Menj! Adok neked most gondolatolvasó erőt 24 órára! – húztam végig egy simító mozdulattal tenyerem az arca előtt. – Vigyázz rá! – küldtem Bella után.
Kb. 10 perc telt el és jött Jacob. Azután Edward. Egy órán keresztül melegítettünk be és gyakoroltuk el előröl az egészet.
- Akkor mindenkinek tiszta minden? – egyöntetűen bólogattak. – Kitaláltam este valamit. Leo, a te villámaidtól kisül a szemük. Olyankor egy kicsit fellágyul a bőrük. Itt jössz te a képbe Phoebe. Mész és lerúgod a fejét vagy ilyesmi.
- Jó ötlet. – helyeselt Leo. – De mit csináljunk a maradék egy órában?
- Egyetek valami könnyűt és ne igyatok sokat. – javasoltam.
- Én megnézem, mi van a kicsikkel. – célzott Piper a gyerekeire.
- Rendben. Kire bíztátok?
- A nagyira.
- Bízzátok apátokra.
- Oké. A nagyit pedig hozzuk magunkkal.
Leo és Piper el is tűntek. A többiek elkezdtek falatozni.
- Ugye nem baj, hogy eljöttünk? – hallottam meg egy ismerős hangot.
- Tanya! – tört rám a felismerés. – Hogyhogy eljöttetek?
- Rábírtuk Irina-t, hogy jöjjön, mert nélküle nem jöttünk volna. – válaszolta a farkasokra sandítva.
- Megbocsájtott?
- Nem hinném. De nektek segítünk nem nekik.
- Köszönjük, hogy végül úgy döntöttetek mégis eljöttök. – lépett mellém Carlisle.
- Semmiség. – lökte neki oda foghegyről Irina bosszúsan.
- Carmen! – sipítozott Alice és a nyakába ugrott.
- Szia! – köszönt meglepetten Carmen.
- Üdv! – lépett elő valahonnét hátulról Eleazar Kate-tel.
Jasper őket is beavatta az újszülöttek gyilkolásának technikájába. Eleazar nagyon erős volt még egy vámpírhoz képest is, és tudta is használni.
- Azt szeretném mondani – fordultam mindenki felé – hogy akiket név szerint ismerek, beosztom, hogy kié legyen. Már csak azért is, hogy az esélyegyenlőségek meglegyenek. Megfelel?
- Igen! – jött egyhangúan a válasz.
- Enyém Katherine. – jelentettem ki. – Ezen nem is vitatkozom senkivel. Kétség kívül ő a legerősebb, és én tudom minden mozdulatát, már rég kiismertem. Edward elvállalod Victoria-t?
- Persze. Elbírok vele. Mikor volt az a galiba… - utalt Edward James-re. – Tanulmányoztam a gondolatmenetét.
- Rendben. A harmadik legveszélyesebb Maria. Eleazar én rád gondoltam.
- Mikor volt időd ezen gondolkodni, amikor az előbb érkeztünk? – kuncogott Eleazar.
- Az utóbbi néhány perc bőven elég volt. Azért is gondoltam rád, mert te az erőddel, gondolatolvasó- és akaratbefolyásoló képességeddel elég nagy hatalommal bírsz ahhoz, hogy megöld őt.
- Woow, ezt nem is tudtam. – ámuldozott Emmett.
- Ó, hogy milyen sok minden van még amiről te nem tudsz. – nevettünk egyszerre Eleazar-ral.
- És a többiek? – kérdezte Sam.
- Lesznek még elegen, hidd el. – feleltem egy gonosz vigyor kíséretében. – Mindenkinek megfelel?
Jöttek a „Persze”-k és az „Igen”-ek.
- Alice mikor érnek ide? – kérdeztem egy idő múlva húgomat.
- 5 perc. – válaszolta.
Eközben megérkezett Piper, Leo és a falka többi tagja is. Felvettük a harci pozíciót. Mikor megláttam őket küldtem egy „Kezdődik!” tartalmú gondolatot Coop-nak. Emeltem egy hatalmas tűzfalat elénk, és feléjük löktem. Beterítette őket a láng. Nekiiramodtunk, csodák csodájára Kat-tel találtam magam szembe.
- Ironikus találkozás nem? – nevette.
- Ja. Ironikus halálod lesz, meghiszem azt. – támadtam rá.
Oldalra néztem egy pillanatra. Láttam, hogy Edward végzett Victoria-val, Eleazar pedig már majdnem felülkerekedett Maria-n. Ekkor kaptam egy hatalmas jobb egyenest Katherine-től, ami persze nekem nem fájt. „Elszórakoztunk” még egy darabig. Pontosan addig a pontig, míg én karót nem döftem a hasába. Észrevettem, hogy már csak én küzdök. 5 perce volt még élni. Csak egyet kellett volna tekernem a boton, hogy meghaljon, de nem tettem.
- Sosem gondoltam volna, hogy így ér véget a mi kis ismeretségünk. – néztem a szemébe.
- Én sejtettem. – lehelte. – Rajtad múlik.
- Mi?
- Élek-e vagy meghalok.
- Nem akarok.
- Ugyan te bolond! Végignézted, ahogy emberek százait nyírtam ki. Ez neked nem elég nagy indíték?
- Damon, mi legyen? Megöljem? – kérdeztem elcsukló hangon.
Odajött. Letérdelt Kat-hez.
- Szeretsz még? – kérdezte Kat.
Damon gondolkodóba esett. Néhány másodperc múlva megszólalt.
- A válasz egyszerű. – suttogta. – Nem.
- Miért?
- Tudod, ha a testvéremet megcsalod velem, azt mondod, hogy engem szeretsz jobban, de közben őt akkor… Minek szeresselek, ha te sem szeretsz?
- Igazad van. Téged sosem szerettelek úgy, mint Stefan-t. Bolond voltál, hogy feladtad miattam azt a szeretetet, amit az öcséd iránt éreztél.
- Őt sosem gyűlöltem úgy, mint most téged! – ragadta meg a botot.
- Most megölsz?
- Ennyi kijár nekem.
- Igen, ennyi kijár.
Damon megrántotta a fegyvert. Kat teste összeaszalódott. Damon-ban az önelégültség terjedt szét.
- Jól vagy? – raktam vállára kezem.
- Viccelsz? Végre bosszút állhattam rajta.
- Azt hittem szereted.
- 145 évig így is volt. De fordult a kocka mikor kiderült, hogy átvert.
- Nem csak téged. – jött oda Stefan.
- Szent a béke? – nyújtotta jobb kezét Damon az öccsének.
- Persze. – fogta meg Stefan a kezet, majd megölelték egymást.
- Ó-ó… - hangzott Alice-től.
- Mi az kedvesem? – ölelte át derekát Jazz.
- A Volturi. Idejön. A farkasoknak el kell tűnniük amilyen gyorsan csak lehet. 10 perc és megérkeznek.
A falka elhagyta a helyszínt. Beleolvastam Coop gondolataiba.
„- Minden oké?” – kérdeztem tőle gondoltban.
„- Elvagyunk. Nem is tudtam, hogy ennyi közös van bennünk.” – válaszolta.
„- Rendben, örülök. A harcnak vége, senkinek sem esett baja. Ezt mond meg Bellának is.” – válaszoltam.
- Bella jól van. – löktem oldalba Edward-ot. – Coop-pal egymásra találtak. – nevettem. – Elmegyek értük gyorsan.
Választ nem várva tűntem el, majd jelentem meg Belláéknál. Elhoztam őket a tisztásra. A Volturi éppen akkor érkezett. Jane végig mért mindent és mindenkit.
- Hmm… Szépen összegyűltetek. Nem hittem volna, hogy segítségetek is lesz. – tűnődött Jane.
- Te tudtál erről? – akadt ki Rose. – A Volturi-nak véletlenül nem az a feladata, hogy az ilyet megelőzze?
- Ne oktass ki arról, hogy mi a dolgunk. Hidd el nem nagyon volt még rá példa, hogy fölöslegesnek bizonyul a Volturi.
- Ha fél órával hamarabb jöttök, nem maradtok le semmiről. – szólalt meg Edward.
- Az ki? – mutatott Jane egy lányra, akit csak abban a szúrásban vettem észre.
- Megadta magát. Védelmet ajánlottunk neki. – felelte Carlisle.
- Ahhoz nektek nincs jogotok. – legyintett lekezelően.
Ökölbeszorítottam a kezem és elszámoltam 10-ig, hogy ne menjek neki. Nem nagyon jött be.
- A kutyáddal beszélj így, ne az apámmal! – kiáltottam rá.
- Félix, azt hiszem változtatásokra lesz szükség. – fordult a testőr felé rám se hederítve.
- Ő sem fog bántani! – folytattam, mert tudtam, hogy ez a szándéka. – Félsz tőlem! Attól tartasz Jane, hogy a kis pitiáner erőd nem hat rám, mert kivédem. Ő sem fog bántani, mert a barátom. – mutattam Félix-re.
- Kérvényt kell benyújtsak neked, hogy elvégezd a kötelességedet? – korholta le Jane Félix-et.
- Sajnálom. – indult el a testőr a lány felé.
A következő pillanatban a lány felüvöltött majd megsemmisült.
- Nem igaz. Neked semmi se szent? – ráztam a fejem.
- Csak a Mester. – nevetett fel kárörvendően és elmentek.
- Ilyenkor legszívesebben kivájnám a szemét egy kávéskanállal.
- Ne feledd el, hogy ki vagy. – emlékeztetett Carlisle.
- Nem fogom. Tudod, ilyen helyzetekben általában segít, ha elszámolok magamban 10-ig. Jane-nél, ha 2000-ig számolnék, az sem működne.
- Mindegyik ilyen reménytelenek? – bújt elő az erdőből Sam és a falkája.
- Nem. Csak Jane tisztel meg ezzel engem. – húztam el a számat. – Ti mióta vagytok itt?
- Olyan 40km-re lehettünk, mikor meghallottuk a sikítást. – felelt Quil.
- Szóval mehet a buli? – csiripelte Alice. – Persze itt mind meg vagytok hívva.
- Miért ne? – helyeselt mindenki.
Hazamentünk. Csodák csodájára a ház díszbe verve várt minket. A többi vendég is hamarosan beszivárgott. Egy-egy pohár pezsgőt raktam a harci csapatom tagjainak a kezébe.
- Igyunk…
- Igyunk a győzelemre! – szakítottam félbe Carlisle-t.
- Igen arra. – nevette el magát.
Mindenki kortyolt egyet, még az én családom is ivott.
- Volna egy bejelenteni valóm. – köszörült meg Edward a torkát.
Már megint mit akar… Akaratlanul is meghallottam a gondolatait. Házasság?
- Te? – bukott ki belőlem. – Rossz kisfiú! – löktem oldalba mosolyogva.
- Te kis szemét gondolatolvasó. – dünnyögte az orra alatt méltatlankodva.
- Az mind szép és jó, hogy ti tudjátok, de ebből mi semmit sem értettünk. – tapintott a lényegre Emmett.
- Bella és én… - habozott egy kicsit. – Bella és én összeházasodunk.
- Hogy tudtam. – adott egy ötöst Alice.
- Ti tudtátok?
- Ha két médiummal laksz egy fedél alatt, akik közül az egyik még gondolatolvasó is ne próbálkozz többet észrevétlenül magadban ujjongani, mert az fülsértő. – kuncogtam.
- Mi? – Jacob szája majdhogynem tátva maradt.
Annyira szorongatta a poharat, hogy az elpattant a kezében.
- Sajnálom. – sütötte le Bella a szemét.
Jacob sarkon fordult, de nem indult el.
– Jake várj! Kérlek ne keljen köztetek választanom. – kiszöktek a szeméből a könnyek. – Mert akkor őt választom.
Jacob mint akit valagon rúgtak úgy tűzött ki a házból.
- Azt hiszem, nekünk most mennünk kell. – sütötte le Sam a szemét.
- Viszlát! – köszöntünk el.
- Sziasztok! – hallatszott felőlük.
Egész éjjel buliztunk. Csodálkoztam Bellán, nem hittem volna, hogy csak így túllép ezen a dolgon. Hajnal felé lassan elszivárogtak az emberek, de én ezt már nem vártam meg, elmentem a szobámba. A rengeteg pia elnyomott az öntudatlanságba, valamiféle ájulási állapotba.

7 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Szia!
Nagyon jóó volt:P:P
Siess kérlek:P
Pusz

demon írta...

szia ez hiper jó
gratula
puszy

Bonnie Wheatbloom írta...

Köszi Cukorkaa és demon.:D♥
Sietek...:)

Allice írta...

Szia!
Nagyon tetszett! Sarah jól vissza szólt Janek. Várom a kövit!!!
Puszi Allice

GrétaCullen írta...

Jajj ez egyszerűen fantasztikus:Đsiess a kövivel!:)
puszii
GrétaCullen

Évangel. írta...

Szupi lett!
Tökjó ez az Angyal-Buffy dolog...xD
Gyorsan tedd ám föl a következőt! :D

Bonnie Wheatbloom írta...

Sziasztok.
Köszi Évangel., GrétaCullen és Allice.:D:D♥
Már rakom is a kövit.:D
Puszszii
Virág