2011. június 18., szombat

Vers Yzarrtól!:D

Sziasztok!:D
Kaptam egy verset Yzarrtól, nagyon köszönöm neked!:D♥

Lelkem tükre...

Vágyom valakire, aki átölel,
S vigasztal!
Féltékeny vagyok a boldogságára?
Lehet… Szeretem őt, mint a testvéremet
Félek, kétségek gyötörnek.
Csak az igazit keresem…
Mennem kéne, Nem bírom!
Veszélyben van a családom!
Mennék, de ne kövessenek!

Lelkemben rég múlt fájdalom honol,
Csak találj rám és segíts,
Fessük be együtt lelkem vásznát!
Itt hagytam őket, muszáj volt,
Biztonságban vannak,
Így már minden rendben!

Régi barátaim veszélyben,
S csak én segíthetek
Körülettem ármány és viszály…
Elárultak! Dühöm kettészaggatná a szőkét!
De itt van velem Ő
S csak is ez számít nekem!
Szeretem!


Szerintetek milyen?
Puszszii
Bonnie

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Virág! :)

Nagyon szívesen ;)